Knopp & snopp..nä, kropp ska de vara..

Nu är jag verkligen helt slut i kropp och knopp.

 

Att gå upp tidigt på dagen gör att man hinner med mycket. De fick jag konstaterat idag. For ju som sagt till Älmhult i förmiddes. Packa och dona lite i den snart gamla bostaden. Och sen när man väl är hemma så hann man inte sitta länge i den sköna soffan. Nä då va de bara att hoppa i mjukispaltorna, ner i källaren och göra ännu mer nytta. När älskade gubben kom hem så va de bara till att slänga upp en massa bråte på lastbilen och sen köra till återvinningsstationen och återvinningscentralen. Så mycket jävla skit man samlat på sig alltså…hm…men sen va de inte min skit så ska inte säga något..haha.. Hur de ser ut i mitt egna förråd ska jag nog inte skryta om, är ju lite mindre kaos där med. Men de är lite skit som ska kastas där med.

 

En dusch nu hade minsann inte suttit helt galet.

 

 

Lämna en kommentar